Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Bulletin scolaire chez des chtis...

Publié le par zapi

 

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
 

I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !
 - Ouais p'pa !
 -Nénesse, quess que ch'est que ch'travale !  J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
 - Mais pap..
 - Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
 - Papa ch .

 - Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ?
 - Pap..
 - Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !
 - Papa ch'est..
 - Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ?, ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
 "Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! "
 - Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ?
 - Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ....

http://www.fotosearch.fr/bthumb/ARP/ARP115/Rpt_Crd1.jpg

Commenter cet article
L
<br /> <br /> Oupssss. <br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
Z
<br /> <br /> Bonne fin d'année, bisous<br /> <br /> <br /> <br />
M
<br /> <br /> J'ignore si c'est vraiment le parler des gens du nord mais c'est pas facile à comprendre, bises, Maggy<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
Z
<br /> <br /> Mdr, bisous<br /> <br /> <br /> <br />
P
<br /> <br /> on s'amuse avec sont blog zapi en le décorant souvent bises<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
Z
<br /> <br /> Merci ! Bisous<br /> <br /> <br /> <br />